Volg de verkoop en/ of koop online....

Handleiding

Inloggen
Om in te loggen in jouw persoonlijke dossier ga je via onze website www.vandesteege.nl naar het kopje ´Mijn Dossier´. Je vindt de "knop" bovenaan de pagina tussen aanbod en contact. Vul vervolgens jouw gebruikersnaam en wachtwoord in om in te loggen. Je gebruikersnaam en wachtwoord vind je terug in de mail van de makelaar. 

Wat kun je allemaal met het klantenintranet? 
In jouw persoonlijke dossier vind je alle belangrijke gegevens met betrekking tot de verkoop en/ of aankoop. Het dossier bestaat uit drie delen:
- MIJN DOSSIER
- MIJN PROFIEL
- MIJN MAKELAAR

MIJN DOSSIER
Als je via MIJN DOSSIER op MIJN WONING klikt, kom je bij een overzicht met verkoopgegevens van jouw woning. Hier zie je hoe wij de woning (gaan) presenteren aan (mogelijke) kopers. Voordat wij de woning daadwerkelijk gaan presenteren, vragen wij je de gegevens en de foto's goed te controleren. Na akkoord, zullen wij de woning publiceren en o.a. plaatsen op internet. 

Aan de rechterkant van het scherm tref je alle 'mappen' in het verkoopdossier. 

Werkzaamheden
Via ‘werkzaamheden’ houden wij je op de hoogte van o.a. afspraken, taken en andere werkzaamheden.

Agenda:  
Hier tref je de afspraken die gepland zijn en kun je ook eventuele verslagen en details terug lezen van deze afspraken. 

Biedingen:
Eventuele biedingen kunnen hier ook teruggevonden worden, maar meestal bespreekt de makelaar deze liever telefonisch of persoonlijk. 

Correspondentie:  
Onder correspondentie zijn berichten (e-mail, sms, brieven en notities) terug te vinden. Hier vind je ook documenten waaronder de getekende opdracht tot dienstverlening. 

Taken:  
Het plaatsen van een bord, terugbel notities en andere taken, kunnen ook worden gedeeld. 

Statistieken
Onder statistieken kun je zien hoe vaak jouw woning op onze website vandesteege.nl en Funda.nl is gevonden en bekeken.

Publicatie en marketing
Hier kun je rechtstreeks producten en/ of diensten afnemen van 'preferred suppliers' tegen speciaal voor onze opdrachtgevers vastgestelde tarieven. Het aanbod producten/ diensten varieert van o.a. verkoopstyling, een bouwkundige keuring, schilders, klus-/ schoonmaakservice, verhuisbedrijven, een notaris, energie vergelijken en meer.

Kostenoverzicht
Hier vermelden wij alle advertentiekosten en overige kosten, die niet in de opstartkosten en/ of courtagekosten zijn inbegrepen en in overleg met jou gemaakt zijn. Denk hierbij aan o.a. advertenties of een bouwkundige keuring. Zo kun je altijd zien welke kosten gemaakt zijn en wat er verschuldigd is.

Lijst van zaken
Om te kunnen starten met de verkoop van jouw woning moeten wij in het bezit zijn van o.a. een ingevulde roerende zakenlijst. Op deze lijst kun je aangeven welke zaken achterblijven, meegaan of overgenomen kunnen worden. Vul deze lijst zorgvuldig in! De opgeslagen lijst is nadat deze is opgeslagen/ verstuurd, niet meer/ alleen nog via ons te wijzigen. 

Vragenlijst
Ook de NVM vragenlijst dient nauwkeurig ingevuld te worden. In deze lijst kun je ons alle bijzonderheden over de woning. Je voldoet hiermee aan je meldingsplicht. Wij zullen vervolgens alle bijzonderheden aan een koper melden. Net als de roerende zakenlijst is deze na het invullen niet meer te wijzigen. 

MIJN PROFIEL
De gegevens die wij van jou (en je partner) hebben, worden door ons in het dossier genoteerd. Mocht er iets wijzigen dan kun je dit zelf doen en worden de wijzigen ook in ons systeem verwerkt. Hier kun je ook het wachtwoord wijzigen. Dit wordt aanbevolen!

MIJN MAKELAAR
Snel in contact met jouw makelaar. Dit kan door in je dossier een vraag te stellen, maar ook via de contactgegevens van de makelaar en het kantoor onder de tab 'Mijn Makelaar'.

Wij gebruiken het online dossier als aanvulling op onze dienstverlening. Het dossier vervangt dus niet de gebruikelijke communicatie. Is er iets onduidelijk of laat de techniek je in de steek, neem gerust contact met ons op!